Znamke

Znamke

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga. To mora sporočiti pisno na naslov, Evanity, Eva Ban s.p., Oplotniska cesta 1A, 3210 Slovenske Konjice ali po elektronski pošti na naslov evanity@banex.si blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. V tem primeru kupec sam poravnava stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega artikla. 

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.



Reklamacije / stvarna napaka

Kupec lahko podjetju sporoči morebitno reklamacijo v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita, razen pri nakupu revij ter za avdio in video posnetke, če je kupec odprl varnostni pečat. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno/prodano.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.